Dimarts 15 Desembre 2020

NOTA INFORMATIVA COVID-19.COMUNICAT D'URGÈNCIA

Comunicat d’urgència

Davant la situació de brot de COVID-19 descontrolat us informem de la situació i les mesures que s’adopten.

En aquests moments ja superem el 60 nous positius confirmats per tests, més de 120 persones se’ls ha posat en aïllament domiciliari i s’està atenent allau de peticions d’atenció mèdica. La virulència d’aquest brot és la més forta detectada mai fins ara, almenys al nostre poble. L’índex de contagi ja és el més alt de tota la demarcació de Ponent.

Aquest matí s’ha hagut de tancar el consultori mèdic local per positiu d’un dels facultatius. Totes les urgències i consultes queden derivades al CAP de Mollerussa fins a nou avís.

A partir d’aquesta tarda i fins al 24 de desembre així queden afectades totes les instal·lacions i serveis municipals;

Tancades; Zona esportiva, zones de jocs infantils, edifici Pau Casals, edifici Cal Formiguera.

La llar d’infants tancarà portes en general. Es mirarà d’atendre els casos amb dificultats de custodia concrets i justificats. El col·legi també està adoptant mesures de contenció.

L’Ajuntament  restringeix l’accés al públic, es continuarà donant atenció per telèfon.

La biblioteca només farà servei de préstec individualitzat.

Demanem a tothom de restringir al màxim la mobilitat, no sortiu de casa si no és estrictament necessari o per raons de treball. Evitem les trobades i reunions fora del nucli familiar més estret i sobretot protegim les persones més vulnerables.

Queden suspesos els actes previstos per la Marató d’aquest diumenge, a excepció del sorteig que ja era previst fer-lo sense públic i retransmès per les xarxes.

Queda suspès el campus esportiu, almenys fins al dia 24.

Les mesures de flexibilització aprovades de cara al cap de setmana a nivell de Catalunya pel Procicat, és possible que no siguin d’aplicació al nostre poble. S’intensificarà el patrullatge policial a partir d’aquesta tarda i es mobilitzaran agents cívics per insistir en les mesures d’autoprotecció; mascareta, higiene de mans i distàncies.

Articulem de nou el grup de voluntaris per si qualsevol persona requereix aliments o bens de primera necessitat.

La situació és greu i pot ser pitjor. Us demanem màxima atenció i responsabilitat col·lectiva.

Linyola, a 15 de desembre de 2020./docs/uploads/nota informativa 12 covid (1).pdf