Dilluns 08 Agost 2022

COMUNICAT INFORMATIU

INFORMACIÓ SOBRE LES LLICÈNCIES SOL·LICITADES PER AL: “Projecte bàsic i executiu d’ampliació de bestiar, legalització d’edificacions, construcció de noves edificacions i construcció d’una planta de compostatge en origen i venda d’adobs” (emplaçat al polígon 5 parcel·la 1) del terme municipal de Linyola per part de l’empresa Agrosegrià S.L.
Des de l’ajuntament ens agradaria fer alguns aclariments i explicar l’estat actual sobre les llicències sol·licitades .
Aquestes sol·licituds es tramiten en dos expedients: el d’obres i el d’activitats.
Pel que fa a l’expedient d’obres, es va publicar l’edicte d’informació pública, el dia 1 de juliol al tauler d’anuncis i a la seu electrònica de l’ajuntament i el dia 8 de juliol es va publicar al BOP (Butlletí Oficial de la Província). Durant el termini de 20 dies hàbils es poden presentar al·legacions a l’expedient.
Aquest expedient, s’ha enviat als serveis tècnics del Consell Comarcal i al Departament d'acció climàtica, alimentació i agenda rural de la Generalitat de Catalunya, aquests són els qui han de comprovar que la documentació sigui correcta i compleixi amb la normativa existent, fent un informe relatiu al compliment de distàncies establerts per la normativa sobre Ordenació Ramadera del Departament i amb la resta de normatives vigents. En el cas que els informes siguin favorable es tramitaran a la Comissió Territorial d’Urbanisme de Lleida, que en el seu cas aprovarà l’expedient, i si és favorable, s’aprovarà per part de l’ajuntament la llicència d’obres.
Pel que fa a l’expedient d’activitat, es demana de forma paral·lela a la llicència d’obres. En cas que l’expedient d’activitat sigui desfavorable, l’expedient d’obra no es podrà aprovar.
Aquest expedient es tramita als serveis tècnics del Consell Comarcal i als organismes corresponents. En el cas que els informes siguin favorable es tramitaran a l’OGAU (Oficina de Gestió Ambiental Unificada), i que formularà un informe que serà vinculant per a l’ajuntament tant si és desfavorable com si es proposen mesures correctores, i s’hauran d’integrar a la resolució de la llicència ambiental.
Aquest expedient també s’exposarà al públic per a presentar, si s’escau, les al·legacions que es considerin oportunes.
En cas que algun d’aquests dos expedients no sigui favorable l’ajuntament no podrà aprovar l’esmentat expedient.
Per qualsevol dubte o consulta us podeu posar en contacte amb qualsevol persona de l’equip de govern de l’Ajuntament de Linyola.