L'Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris (AEMPS) ens ha informat de dues alertes sobre el cessament de comercialització, retirada del mercat i recuperació dels usuaris finals dels tres productes comèstics següents:
- Hairdreams pH & Shine regulating shine conditioner spray. Es deu a la barreja de methychloroisothiazolinone i methylisothiazolinon, la utilització de la qual només està permesa en productes que s'esbandeixen.
- Inoar G.Hair 2 Anti-Volume Treatment 250 mL i Inoar Step 2 Moroccan Capilary Treatment 250 mL. Ambdós contenen l'ingredient formaldehid, el qual està prohibit en productes comèstics.


En conseqüència, tots aquests tres productes incompleixen el que disposa en el Reglament (CE) núm. 1223/2009. Per tant, us recomanem no adquirir cap unitat ni del lot afectat d'aquests productes; i si en disposeu d'alguna d'aquestes unitats, retorneu-los a la farmàcia o establiment d'on els vau obtenir.