Tornen les jornades de Salut Física i Emocional de Linyola

En aquesta edició s’ha volgut donar rellevància  a professionals del municipi que es dediquen al benestar físic com emocional

05/03/2019

Demà dimecres 6 de març es donarà el tret de sortida a la primera xerrada del cicle de Jornades de Salut Física i Emocional de Linyola. Aquest cicle de xerrades, organitzat per la regidoria desalut de Linyola  està pensat per millorar els hàbits emocionals, d'alimentació i salut dels ciutadans de Linyola, i també poder millorar la seva qualitat de vida.

En l’edició d’enguany hi participen diferents professionals en l’àmbit de la salut de Linyola. Annabel Caba, regidora de benestar i salut, explica que el motiu d'aquestes xerrades és per millorar els hàbits emocionals, d'alimentació i salut dels veïns i veïnes del municipi. “Esperem que la gent de Linyola pugui adquirir millors hàbits alimentaris i emocionals, però també és important potenciar als professionals de Linyola que es dediquen a l’àmbit de la salut, per tant aquest any hem volgut donar-los-hi protagonisme i seran els conductors de les xerrades que hem preparat des de la regidoria”, apunta Caba.

Les xerrades es duran a terme durant aquest mes de març. La primera xerrada serà demà a les 20 hores a Cal Formiguera a càrrec d’Anna Soldevila sota el títol dir no també educa i finalitzarà el cicle un taller d’esmorzars i berenars saludables a càrrec de Cristina Mir el dia 28 de març.