Linyola inicia treballs de millora de la sèquia sud i del seu entorn

Concretament es netejarà la vegetació invasora i la runa tant de la canals com de l’exterior i es plantaran al voltant de 300 plantes.

12/03/2019

L’ajuntament de Linyola ha iniciat treballs de millora de la sèquia sud i del seu entorn. Les tasques consistiran en la neteja de la vegetació invasora, de les deixalles i de tota la runa tant de l’interior de la canal com del seu entorn. El consistori també preveu plantar un total de 300 plantes i arbusts al seu voltant.

Àlex Mases, alcalde de Linyola, explica que amb aquesta actuació no sols es vol mantenir en bones condicions l’entorn del municipi, també fomentar la natura i el medi ambient entre els ciutadans de Linyola. “Aquest dijous i divendres comptarem amb la col·laboració dels alumnes del Cicle Mitjà i Superior del Col·legi el Sitjar de Linyola, els quals en ajudaran a plantar les diferents plantes i arbusts alhora que coneixen el nostre medi ambient i entorn”.

Les tasques de neteja van començar ahir i es preveu que finalitzin en un dies. L’alcalde explica que aquesta actuació s’ha pogut dur a terme gràcies la complicitat de la Casa Canal, els departaments de Territori i d’Agricultura de la Generalitat de Catalunya i els pagesos de Linyola. La sèquia Sud és un braç del Riu Ondara.