Linyola dóna la benvinguda als 25 nadons nascuts l’any passat

El consistori entrega als 15 nens i 10 nenes nascuts durant el 2018 un obsequi amb productes de farmàcia per felicitar-les

12/02/2019

L’ajuntament de Linyola dóna la benvinguda als nou nats al municipi. El consistori ha convocat a les 25 famílies que van tenir un fill durant l’any passat, per felicitar-les, saludar als nouvinguts i fer-los entrega d’una bosseta amb productes de farmàcia.

Annabel Caba, Regidora de Benestar, Salud i Educació, explica que durant el 2018 hi va haver 25 naixements a Linyola, 15 nens i 10 nenes. “Durant el 2016 vam tenir 15 naixements a Linyola, el 2017 35 naixements i el 2018 25. Linyola creix i amb l’entrega d’aquest obsequi volem donar la benvinguda als nadons, i també facilitar a les famílies tota la informació que requereixen sobre l’ajuntament i en especial sobre la Regidoria de Benestar, Salud i Educació”.

Aquesta iniciativa, que sestà duent a terme des dels nascuts el 2015. Segons la regidora totes les famílies s’han mostrat agraïdes per l’obsequi.