Comença una nova edició de les Aules Universitàries de Linyola

Les aules d’enguany comptaran amb les ponències d’Antoni Bassas, Jaume Alonso-Cuevillas i Vicenç Lozano entre d’altres

18/09/2018

Tret de sortida a la quarta edició de les Aules d'Extensió Universitària de Linyola. Dimecres 10 d'octubre, el periodista i director del Diari Ara, Antoni Bassas, serà l'encarregat d'inaugurar el curs amb una classe sobre l’actualitat catalana i mundial.

Altres persones destacades que participaran a les aules d’enguany són Jaume Alonso-Cuevillas, advocat de Carles Puigdemont, que vindrà a donar-nos la seva visió sobre el Procés; el periodista Vicenç Lozano, el qual repeteix com a formador i que vindrà a parlar-nos sobre la màfia italiana, entre d’altres. També hi han previstes dues sortides, una a Reus i l’altra a la Sagrada Família, així com l’assistència a espectacles a Barcelona.

Àlex Mases, alcalde de Linyola, explica que cada any hi ha hagut un interès creixent de la gent cap a les Aules d’Extensió Universitària, i això és degut a que aquestes tracten sobre interessos i inquietuds polítics i culturals de la ciutadania. “Les Aules són un espai de formació permanent adreçat a la població amb inquietuds polítiques i culturals que volen disposar d'un lloc de trobada per aprendre, formar-se, intercanviar i discutir sobre temes del seu interès. Amb l’edició d’enguany pretenem d'una banda, conèixer la situació política i cultural actual i, d'una altra, potenciar les relacions socials, convertint-se en un lloc de debat i així evitar la fractura social i assumir els canvis que es produeixen en la societat”, apunta l’alcalde.

La inscripció té un cost de 20 euros. Les classes es duran a terme a la Sala Pau Casals i es prolongaran fins al 15 de maig. “Properament es farà l’agermanament entre el cam­panar de La Seu Vella de Lleida i el campanar de l’Església de Linyola. Aprofitant l’avinentesa, durant el mes de juny, s’ha previst una sessió sobre La Seu Vella de Lleida que se celebraria a Linyola, i posteriorment, es faria una visita a la Seu Vella on també se celebraria la cloenda del curs”, finalitza Mases.